FESTIVAL FUJI SHIBAZAKURA
Avui vos parlaré d'un festival preciós, que paga la pena de visitar i on podem observar les meravelles que pot arribar a formar la naturalesa.
Aquest festival se celebra a Japó, a la zona dels cincs llacs del Fuji, al sud del llac Motosuko. Són gairebé tres quilòmetres plens de colors i vegetació.
Aquest festival se celebra a Japó, a la zona dels cincs llacs del Fuji, al sud del llac Motosuko. Són gairebé tres quilòmetres plens de colors i vegetació.

La durada d'aquest festival és bastant extensa, ja que se sol celebrar des de mitjans d'abril, fins a principis de juny. Aquest mes i mig és el millor perquè els amants de les flors disfruten d'un autèntic paradís. Ara bé, el millor temps per a visitar-lo, són les tres primeres setmanes de maig.
Les Shibazakura són el conjunt de petites flors que formen aquests mantells de colors molt vius. Les tonalitats dels colors varien des del color blanc, passant pel rosat i acabant pel morat.

Ací tenim un mapa de tot el parc i de les regions que ocupa. Podem vore que a part de praderies plenes de flors, també hi han tendetes de souvenirs i menjar típic d'aquella zona.

Ací tenim un mapa de tot el parc i de les regions que ocupa. Podem vore que a part de praderies plenes de flors, també hi han tendetes de souvenirs i menjar típic d'aquella zona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada